Tag med til London og skriv
I efterårsferien har jeg igen en skriveworkshop i London. Det er i samarbejde med romanforfatter Helle Højland og AOF Nordsjælland.
Workshoppen foregår i Den Danske Kirkes skønne og rolige lokaler i Camden med Regents Park i baghaven. Den løber over tre dage. Den er for alle genrer, begyndere og mere erfarne. Der vil være kort, litterær byrundtur og fælles middag en af aftenerne.
Fotoet er fra Hyde Park, en hyldest til en mand, der fodrede fuglene her.
N.B: Er du medlem af Dansk Forfatterforening eller freelancegruppen i Dansk Journalistforbund, giver AOF 10 procent rabat. Du skal skrive til Marianne Carøe på AOF: maca@nordsj.aof.dk
Du kan læse mere om workshoppen og tilmelde dig her








